Khamis, 10 September 2009

P L A T I N U M - Z






Aktiviti P-Z Sana-Sini.





PROMOSI AIRTIME PLATINUM-Z !


Sekiranya anda pelajar , penuntut IPT atau kolej,usahawan, kakitangan kerajaan atau swasta atau sesiapa sahaja yang ingin
menambah pendapatan secara sambilan atau sepenuh masa, jangan lepaskan peluang ini yang berpotensi memberi pendapatan yang lumayan dengan modal permulaan yang rendah .



Gunakan Airtime Platinum-Z . Kekalkan line handphone anda ,nikmati ganjaran tunai setiap hari serta Airtime Percuma melalui Program Platinum-Z.












 













Anda bukan sahaja boleh membuat panggilan menggunakan AIRTIME PLATINUM-Z tetapi juga berpeluang menjana pendapatan harian bermula dari RM15~RM 3000-00 sehari , dengan hanya bermodalkan RM50 sahaja . Daftar dan guna AIRTIME PLATINUM-Z serta mempromosikan AIRTIME PLATINUM-Z kepada rakan2 anda hanya melalui handphone anda samada prepaid atau postpaid(bill).



Sistem perniagaan yang boleh dijalankan di mana-mana dan bila-bila masa tanpa mengira waktu.Berkonsep " Mudah ,Murah dan Lumayan".Menyediakan kadar keuntungan sehingga 60% untuk pembayaran bonus2 serta 14 buah bank dan 2 debit card diseluruh Malaysia untuk pembayaran bonus2 anda.Mempunyai server yang terbaik dan pantas serta beroperasi 24jam/365 hari setahun untuk perkhidmatan dan urusniaga.


Hanya perlukan handphone yang mempunyai fungsi sms dan anda tahu mengendalikan sistem sms serta berkongsi peluang bersama rakan2 atau keluarga anda yang mempunyai keinginan menambah pendapatan sama seperti anda juga.






APA ITU PLATINUM-Z?


PLATINUM-Z Sdn Bhd ( 838540-u ) dilantik oleh Otelo Telecommunication Sdn Bhd.
Dilancarkan pada 19 jan 2009.Otelo Telecommunication merupakan sebuah syarikat yang menyediakan talian korporat terunggul di Malaysia.No lesen ASP 255/2007.Mendapat suntikan modal dari Mavcap ( GLC )



Perniagaan AIR TIME telah menjadi satu trend masa kini melalui penggunaan postpaid ataupun prepaid kita. Banyak syarikat telekomunikasi telah berjaya memperolehi pendapatan berjuta-juta ringgit daripada PERKHIDMATAN AIRTIME yang mereka tawarkan kepada kita.



Di PLATINUM-Z kami bukan sahaja menawarkan PERKHIDMATAN AIRTIME tetapi juga peluang menjana PENDAPATAN.


Dengan hanya bermodalkan RM50 sahaja sebagai permulaan, anda layak menyertai program ini.Anda tidak akan rugi apa-apa..,anda diberi Airtime (prepaid Platinum-Z) bernilai RM50.Anda boleh mengguna Airtime ini untuk membuat panggilan tempatan atau antarabangsa dengan kadar samarata.



Disamping itu,14 buah bank turut menawarkan perkhidmatan kepada ahli2 PLATINUM-Z untuk pembayaran bonus2.


Syarikat TELCO Celcom,Maxis,Digi dan U Mobile juga memberi laluan kepada program PLATINUM-Z ini untuk menggunakan line anda yang sedia ada.


Jika anda benar-benar mencari satu lagi sumber pendapatan,di PLATINUM-Z adalah jawapannya.




KELEBIHAN MENYERTAI PLATINUM-Z :


  • Gabungan Networking , Sms dan Internet.
  • Trend perniagaan terkini ( e - dagang )
  • Potensi perniagaan amat besar,pelanggan anda dimana-mana sahaja.
  • Tidak memerlukan permis perniagaan-Urusniaga melalui handphone anda.
  • Semua boleh terlibat dalam program ini.
  • Urusniaga dimana-mana sahaja 24 jam.
  • Pasaran Global ( Telah memasuki pasaran Indonesia )
  • Modal yang kecil dan sekali seumur hidup.
  • Tidak perlu maintain setiap bulan atau tahun.
  • Bonus realtime (24 jam / 7 hari seminggu)
  • Pembayaran bonus yang tinggi ( 60 % )
  • Bayaran bonus terus ke akaun anda.
  • Pelan bonus tiada had ( infiniti )
  • Pelan pemasaran yang adil.
  • Mengurangkan bill telefon anda setiap bulan disamping menjana pendapatan serta menggunakan airtime percuma.

Jika anda masih belum merebut apa-apa peluang di luar sana, mengapa tidak anda mencipta satu peluang untuk diri anda ...
Siapa tahu......
Mungkin pilihan ini mengubah kehidupan anda....
Mungkin ini rezeki anda....



Sertai Kami Di Platinum-Z!





SIAPA YANG LAYAK MENYERTAI ?



Tidak kira siapa pun anda............

Usahawan, Peniaga, Jurujual, Golongan Profesional, Pekerja Swasta, Kakitangan Kerajaan, Polis, Tentera, Pekerja Kilang, Pelajar Sekolah, Pelajar Kolej atau Universiti, Leader-Leader MLM, Ejen Insurans, Ejen Unit Amanah, Penyanyi, Pelakon, Blogger, Surirumah, Pesara mahupun Penganggur anda layak menyertai program ini.




BERAPAKAH MODAL YANG DIPERLUKAN ?


Modal minimum hanya RM50 sekali sahaja seumur hidup bersamaan dengan 1 lot.

Anda boleh membuka lebih dari 1 lot mengikut kemampuan anda.Contohnya 3 lot , 7 lot dan seterusnya.Lagi banyak lot yang anda buka,lagi banyak peluang pendapatan anda.

Anda berpotensi mendapat bonus maksima RM3000 sehari untuk setiap lot anda serta peluang mendapat Airtime sepanjang hayat.


Anda sendiri yang menentukan berapa pendapatan yang anda inginkan.






APA YANG PLATINUM-Z TAWARKAN?


PLATINUM-Z menggunakan konsep networking untuk memperkenalkan product"AIRTIME " Platinum-z.Perkongsian keuntungan Syarikat PLATINUM-Z bersama anda apabila anda menggunakan AIRTIME PLATINUM-Z untuk membuat panggilan serta berkongsi peluang bersama rakan-rakan anda .Anda berpeluang menjana pendapatan tunai setiap hari.

Tidak kira anda pengguna PREPAID ataupun POSTPAID (bill) dari Celcom,Maxis,Digi ataupun U Mobile anda layak menyertai program ini.Prepaid Platinum-Z ini masih lagi menggunakan line anda yang sedia ada , seolah-olah anda mempunyai 2 akaun.Satu akaun adalah line yang anda gunakan sekarang dan satu lagi akaun PLATINUM-Z.

PREPAID PLATINUM-Z menggunakan konsep "CALL BACK"